14.04.2018

RULETA de preguntas para los preescolares | Ruletka z pytaniami dla przedszkolaków



Hoy he preparado una ruleta que me va a ayudar a hacer preguntas a mis alumnos preescolares. 
Dziś przygotowałam ruletkę, która pomoże mi w zadawaniu pytań przedszkolakom.

Cada clase con los niños empiezo por una canción y, luego, hago varias preguntas para que los alumnos respondan. He decidido modificar un poco nuestra rutina para hacerla más divertida para los niños. Mi idea es que cada alumno gire la ruleta para ver qué pregunta le toca. Los preescolares no saben leer, con lo cual en el material hay solo imágenes que representan las siguientes preguntas:
  •  ¿Cómo estás?
  • ¿Cuál es tu animal favorito?
  • ¿Cuántos años tienes?
  • ¿Qué tiempo hace hoy?
  • ¿Cuál es tu color favorito?
  • ¿Cómo te llamas?
Każde zajęcia hiszpańskiego z dziećmi zaczynam piosenką, a następnie zadaję kilka pytań, na które uczniowie odpowiadają. Postanowiłam zmodyfikować odrobinę naszą rutynę i sprawić, żeby była bardziej atrakcyjna dla dzieci. Teraz każdy uczeń będzie kręcił kołem i w ten sposób wylosuje dla siebie pytanie. Przedszkolaki nie potrafią jeszcze czytać, więc materiał składa się jedynie z obrazków, które reprezentują poniższe pytania:
  • Jak się masz?
  • Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
  • Ile masz lat?
  • Jaka jest dziś pogoda?
  • Jaki jest twój ulubiony kolor?
  • Jak się nazywasz?

POBIERZ / DESCARGA



Un abrazo
Klaudia

Entradas relacionadas:
SOY UN MUÑECO DE NIEVE: sentimientos, partes del cuerpo, canciones
¿CÓMO ESTÁS HOY? Tablero para el grupo
UNO, DOS, TRES: bienvenido verano. Ruleta de estaciones del año


2 komentarze:

  1. Super pomysł :), ale mam problem z przymocowaniem wskazówki. Zdradzisz swój patent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przodu pinezka taka do tablicy korkowej, a z tyłu korek od wina, którym później można kręcić od tyłu :)

      Usuń

Copyright © 2016 SABER Znaczy Potrafić , Blogger